سبد خرید 0

ست کردن مبل و کاغذ دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 28 مرداد 1400 در ساعت 15 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شاید با گذشت سال ها بالاخره تصمیم به آن گرفته باشید سرویس پذیرایی از قبیل مبل ها را عوض کنید و کاغذ ذدیواری بسیار زیبا برای پذیرایی خود تهیه کنید، ست کردن مبل و کاغذ دیواری بسیار می تواند تغییرات عمده ایی به خانه ی شما ببخشد. شاید هم اکنون نیازمند این باشید که چگونه دست به ست کردن کردن لوازم خانه بزنیم؟ و از چه چیز ها و چه تم ها استفاده کنیم؟ بیشتر ست کردن بستگی به میزان علاقه و سلایق شما دارد، اگر می خواهید یک خانه ی مدرن داشته باشید مای دکوری را تا ادامه دنبال کنید.

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

 

 

کاغذ دیوار و مبل

رنگ ها که زیبایی می بخشند و در روحیه ی ما تاثیرات مختلفی امکان دارد بگذارند، درواقع رنگ ها یک طیف گستره ایی را ایجاد می کنند، جوری که هر رنگی روانشناسی خاص خودش را دارد برای شروع به نظر بهتر است به شما بگوییم یکی از روش هایی که باید برای انتخاب در نظر بگیرید روانشناسی رنگ ها می باشد، بهتر است این را بدانید رنگ های روشن تر می توانند روحیه ی شاداب تری به شما بدهند و رنگ های تند مانند قرمز می تواند شما را خشن کند و رنگ تیره مثل قهوه یا مشکی کمی شما را افسرده تر می کنند؛ این موادی که گفتیم به مرور زمان در شما بروز می کند. بسیاری از روانشناسان توصیه می کنند برای تغییرات بهتر است خانه را از سبکی به سبک دیگر هدایت کنید؛ در واقع خانه را روشن تر کنید و فضا را با گل آرایی زیبا کنید و دکوری های قشنگی را در داخل خانه قرار بدهید.

بیشترین رنگی که خانه را امروزی تر و مدرن تر می سازد؛ درواقع تنالیته رنگی مانند کرم، شیری، قهوه ایی و نسکافه ایی می باشد که این رنگ ها به خوبی می توانند به ست کردن با دیگر رنگ ها در بیایند، وقتی فضای اتاق پذیرایی را با این رنگ ها با کاغذ دیوری پوشاندید، می توانید از مبل های مدرن استفاده کنید. برخی طرح ها که می توانید به راحتی از آن برای مدرن کردن اتاقتان استفاده کنید طرح بته جقه می باشد، خانه را بسیار تحول می بخشند و باعث زیبایی و حس خوب می شوند، از رنگ های زرد و سرمه ایی، سفید و مشکی می توانید برای دیزاین داخلی استفاده کنید. این را زمانی می توانید استفاده کنید که از رنگ های شاد و روشن استفاده کرده باشید.

هماهنگ سازی را چگونه انجام دهیم؟

یکی از اصول این است که باید رنگ های خانه را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال، تناسب رنگ پرده اتاق نشیمن با رنگ روکش هنگام استفاده از کاغذ دیواری قابل توجه است. خلاصه برای انتخاب کردن باید به رنگ های روشن و رنگ تیره و رنگ های سرد و رنگ های گرم دقت لازم را داشته باشید. زیرا استفاده از رنگ های تیره در اتاق هایی که نور کم دارند نمی تواند منظره جالبی ایجاد کند. استفاده از رنگهای روشن در فضاهای روشن می تواند خانه را بی معنی جلوه دهد. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که برای مبلمان ساده و بدون شکل و طرح ،از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید. زیرا اگر هم مبل هم پرده از طرح ساده یا طرحدار یا یک رنگ باشند فضای خانه را جذاب نمی کند و انگار شما هیچ توجهی نداشتی و با عجله خرید کرده اید، پس ضدیت و هماهنگی رنگ ها را حتما رعایت کنید. برای مثال ترکیب کاغذ دیواری آبی و سبز با مبل طرح دار زرشکی اغلب ایده جذابی است. با این حال ، سعی کنید بین کاغذ دیواری یا مبلمان طرح دار یکی را انتخاب کنید. با این حال، پیشنهاد ما ایجاد الگویی روی دیوار است. اگر مشکلی با دکوراسیون ندارید ، می توانید از کاغذ دیواری های طراحی شده با گل و اشکال مختلف استفاده کنید.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

 

دیگر تکنیک ها برای ست کردن

گاهی اوقات استفاده از فرش و اقلام مختلف برای جدا کردن طرح های کاغذ دیواری و مبلمان می تواند به آرامش نمای بیرونی کمک کند. به عنوان مثال، ترکیب یک فرش شطرنجی مشکی و سفید با کاغذ دیواری زیبا و و طرح های شلوغ و درهم و برهم می تواند چشم نواز باشد. اگر به اتاق های سفید علاقه دارید و به دنبال زیبایی در سبک مینیمالیستی هستید، هنوز ایده هایی برای ست کردن کاغذ دیواری با مبل برای شما وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید از رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری، کرم، بژ و... استفاده کنید. پوشاندن دیوارها با رنگ خنثی ساده ترین و مطمئن ترین راه برای دیزاین می باشد. با مای دکوری همراه باشید.

دیگر نکات درباره ی کاغذ دیواری که می تواند برای شما مهم باشد.

1_اگر از کاغذ رنگی پررنگ استفاده می کنید و می خواهید مبلی مطابق آن تهیه کنید توصیه ی ما به شما این است که حتما از مبل هایی با رنگ های روشن استفاده کنید. امروزه رنگ پاستیلی خیلی بین وسائل چوب مخصوصا مبل یا پرده رواج پیدا کرده است. توصیه ی مای دکوری این است که از این روش رنگ استفاده کنید.

2_ اگر خانه ایی دارید که کوچک تر است بهتر است از رنگ های بسیار تیره استفاده نکنید رنگ روشن فضا را باز تر و بهتر نشان می دهد؛ و هرچه وسائل خانه ساده تر باشند زیبایی خانه چندین برابر می شود، پس بهتر است خانه تان را اینگونه زیبا کنید.

3_ برای زیبا تر شدن خانه بهتر است مدل ها زیادی را نگاه کنید تا بیشتر در ذهنتان ایده خلق کنید؛ بهترین مجله های دیزاین خانه را تهیه کنید که جدیدا چاپ شده باشد و حتی از گوگل هم می توانید سرچ کنید؛ همچنین این ایده ها بیشتر در انتخاب درست به شما کمک می کند.

4_ برای خرید دقت کنید از چه جنسی می خرید و برند مورد نظر را بررسی کنید و تحقیقات زیادی درباره ی آن داشته باشید از خرید تعداد رول هم باید مطمئن باشید تا یک وقتی کم نیاید، همچنین باید از فردی برای نصب استفاده کنید که در این زمینه متخصص باشد.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()